Dag 27 - Måndag 17 mars -339 dagar kvar

En vecka och två dagar när jag inte kunnat skriva. Jag har haft skrivkramp som det konstigt nog heter. Om mindre än en vecka reser jag till LA för att träffa min syster och besöka några kvinnor som driver företag där. Hur ser deras verklighet ut? Har de några speciella nätverk som de träffas i.

Jag känner en kluvenhet för min resa, det ska bli spännande samtidigt som jag smärtar inombords över att lämna mina söner.

Företaget går framåt och ibland bakåt. Jag skulle vilja skriva upp tempot ytterligare, men det är en omöjlighet eftersom flera aktörer är inblandade och de har i sin tur sina beslutsfattande led.

Min försäljning har kommit igång igen och jag hoppas kunna nå uppsatt säljmål.

Om tre dagar är det Guldstänk, spännande!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0