Dag 32 - Tisdag 23 mars - 334 dagar kvar

I L.a, dagarna rinner förbi. Vi har hunnit med både sol, bad, shopping och kändismöten. Jag träffade en gammal kompis från Italien som jag inte hört av på över 15 år. det visade sig att han numera är en erkänd konstnär som sålt konstverk till bland annat Christina Aguilera. Så hilma roligt! Det får en att själv tänka i större banor.
L.a är inte alls lika plastigt som jag trodde. Under tre dagar har jag bara sett en enda platsikopererad tjeje. Antingen är ingreppen så bra att det inte syns eller så har media lyckats förvränga verligheten. 
I morgon besöker vi en kvinna som driver ett världskänt café och butik tillsammans med sina två döttrar.

tills dess...............





 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0