Dag 76 - torsdag 6 maj - 286 dagar kvar

Idag fick jag äran att träffa vår Landshövding och fotografera honom. Allt gick enligt planen och han poserade avslappnat leendes in i kameran. När jag kom till kontoret upptäckte jag till min fasa att kameran raderat alla bilder av någon konstig anledning. Då inte bara mina 100 bilder på barnen från helgens aktiviteter utan även de på Ingemar. Det känns inte alls bra, vill inte gärna störa honom ännu en gång. Måste komma på en plan.

Träffade Charlotte på lunchen och vi bollade lite idéer och tittade på möjligheter till samarbete.

 

Imorgon ska jag fotografera Kds två främsta lokala toppnamn. Måste se till att få kameran att fungera. Sitter just nu med Canon support.

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0