Dag 98 - fredag 28 maj - 264 dagar kvar

Nu har vi nått slutmål och ändå känns det som om allt börjar om igen.
Igår hade vi releasefest på nummer tre och över 40 personer kom till vår lilla tillställning. Först träffades vi på Klockmaster och minglade med champagne, jordgubbar och choklad. Därefter gick vi vidare till Cirkus för mer bubbel och tilltugg. Fantastiskt att så många bryr sig om vårt magasin. Det känns nästan som om vi brutit ny mark, men det kanske är jag som har fått storhetsvansinne. Storhetsvansinne eller inte, jag är stolt, mycket stolt över vårt läns alla kompetenta och driftiga människor.

I nummer tre av Les Affaires har vi valt att ha tre tävlingar. Lite av en slump måste jag erkänna. Men i alla fall. Som läsare kan ni vinna en vecka med Kia Cee´d, en må bra kryssning med Alexandra Charles eller en tre månaders Ladies club där vi tränar tillsammans.
Känner du dig manad att vinna vill jag att ni svarar på någon av dessa frågor:
Tävling 1
Vem var första kvinna att bli statsminister i Sverige?
Tävling 2
Vad hette Alexandra Charles diskotek i Kungsträdgården?
Tävling 3
Gå in på hemsidan och mejla varför just du ska få komma i form i höst.

Kommentarer
Postat av: A Tjernberg

Sverige har aldrig haft en kvinnlig statsminister om man inte räknar med alla kvinnor som stått bakom och styrt de män som varit statsministrar i sverige.

Alexandra Charles drev stockholms första club med namnett Alexandra dit många köatför att komma in.

Jag vill inte vinna någon motions aktivitet för jag bor på landet och har i mer än tio år tränat med dambastun i Himmeta, där får både kroppen och knoppen träning.

2010-07-11 @ 20:16:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0