Dag 68 - onsdag 28 april - 294 dagar kvar

Nedräkning, imorgon bär det av till Stockholm på inbjudan av Tillväxtverket.

Det ska bli så spännande, imorgon träffas alla kvinnoambassadörer i Sverige och jag och min kollega har blivit inbjudna för att visa upp vårt magasin. Vi beger oss i ottan för att lassa på 500 magasin in i bilen. Det blir många kartonger, måste nog skippa kortklänningen eller inte ta högklackat i alla fall. Attans, tänkte klä upp mig för första gången sedan L.a. Går mest i stövlar och jeans på landet för att parerar allt häst- och kobajs.

Idag skrev jag en projektplan, så många bollar i luften att jag tappar greppet snart. Kanske kan jag lyckas uppnå mitt mål. Det är ju ett antal dagar kvar. Vi har stora planer på LA – planer som jag inte kan avslöja ännu även om jag spricker snart.

Jag tänker anmäla mig till Strömsholms Triatlon i sommar, bara för att ha en morot att träna emot. Distanserna låter rimliga, nästan lite töntiga, men i själva verket kommer jag att bli dödstrött.

Hade ett intressant möte med en Maria på Klockmaster i måndags. Hoppas kunna samarbeta med henne i framtiden. Hon är en riktigt skärpt och kunnig tjej. Har sprungit två gånger denna vecka och lyckats smyga in lite yoga-övningar. Men så fort jag kommer igång blir jag smittad av mina kära söner och måste vila en vecka. När skall jag kunna komma i toppform?

Hoppas på en mild vår utan vidare förkylningar. För några veckor sedan blev jag fotograferad av Hasse på bildN för vårt magasin Les Affaires. Han och Pia är verkligen hur duktiga som helst på sitt jobb eller vad tycker ni? kanske inte fotomodell, men definitivt inte gå och göm dig under ett täcke.

ciao

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0