Dag 70 - fredag 30 april - 292 dagar kvar

Trött efter morgondagen, 500 magasin delades ut till deltagarna som kommit från vida håll. På slutet kände jag mig som en fiskmånglerska, men det var mödan värt. Knöt kontakter med flera spännande aktörer. Pratade bland annat med Petra Marko, skaparen av klädesmärket ExtravaDansa. Hon lovade ställa upp på en intervju i vårt september nummer. Julie R.Week från USA var också där och vi fick en pratstund. Hon var imponerad av vårt magasin och lovade att hjälpa mig med kontakter och företag i USA som vi kan skriva om. Vilborg Einarsdottir, skaparen av mentor, tog ett magasin och lovade även hon en intervju. Alltså, det lönade sig att gå upp klockan 05.00, lasta kartonger och köra till Stockholm.

Just nu snurrar mitt huvud med tankar och idéer, tänkt om jag hade obegränsat med kapital, tänk vad vi kunde uppnå då med vårt magasin. Kanske en affärsängel är på sin plats?

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0