Dag 2 – torsdag 18 februari 2010 – 363 dagar kvar

Känner mig ganska låg. Fick precis reda på att Les Affaires inte nominerats till Guldstänk 2009. Så jävla trist. Ett tag kändes det som om vi verkligen hade en chans och jag såg framför mig hur jag överglänste de som motarbetat mig här i stan. Men vaddå, det är inte hela världen. Nu återstår frågan om jag ska gå dit med högt huvud eller ägna mig åt de sista förberedelserna inför Los Angeles-resan dagen efter. Jag ber att få återkomma!

Så först på listan står: bättre på att nätverka och lära känna minst en ny människa i veckan.

Nu lägger jag ner för dagen innan jag har sönder något eller stänger ner min verksamhet. Jag måste sluta ta allt för personligt.

Sprang 3,7 kilometer i skogen – stretchade inte.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0