Dag 5 – söndag den 21 februari – 360 dagar kvar

Har njutit hela dagen och myst med min familj, tankar på jobb är långt borta. Är det rätt väg till framgång eller har jag valt fel väg? Är min tro och övertygelse om att jag kan kombinera framgång och lyckligt familjeliv en illusion eller kan jag rent av realisera det hela? I de flesta fall verkar det som om svaret är 12 timmars arbetsdagar och noll mys med familjen. Jag hoppas bli undantaget som bekräftar regeln. Kanske någon där ute kan dela med sig av sina erfarenheter, jag behöver nämligen råd. Har en tendens i att gå upp i mitt arbete till fullo emellanåt.

Sprang 3,5 kilometer i snö upp till knäna. Inte behagligt alls. Känns som om jag fått ett riktigt bra start på träningen. Hoppas att företaget kommer att möta samma start i och med mitt beslut.

Nu skall jag koka varm choklad med grädde till mig, min man och två barn. När jag skriver varm choklad syftar jag inte på snabb versionen utan den med smält choklad i mjölk och äkta vaniljsocker.

Jag har funderat på det där med att skriva saker på nätet. Det finns ju så många bra bloggar och så lite med tid. Kommer jag att få några läsare utöver min kära familj och vänner? Det får tiden utvisa.

Ciao!

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0