Dag 7 – tisdag 23 februari – 358 dagar kvar

Dagen har varit intensiv, möte i Eskilstuna kring ett event rörande våra läsare för Les Affaires. Snabbt tillbaka för att hämta upp Dante på BVC-kontroll. Några timmars arbete och sedan vidare till mitt första mentorsmöte på ALMI. Träffade en mycket ambitiös tjej och jag hoppas verkligen kunna hjälpa henne. Very nice att få äran att agera mentor, känns lite speciellt. Vi diskuterade vad framgång är och kom fram till att det handlar om flera aspekter. Framgång ligger bland annat i betraktarens ögon, men även faktorer som pengar, etik och moral spelar in. Kombinationen mellan allt och bra familjeliv är idealet. Hanna Lundin var där och var lika inspirerande som alltid. Var den tjejen får sin energi är en fråga, hon är alltid glad och drivande. Skulle ha träffat yogaflickorna på kvällen, men fick återigen avboka. Trist. Jag har inte kunnat vara med på flera månader. Saknar gemenskapen och energin som laddas upp dessa kvällar.

Kom hem sent, klockan 22.00 och hann inte träffa barnen. Varje gång det händer svider det till i mitt hjärta. Tiden går så fort och all tid med mina sötnosar är allt för värdefull. Om jag kunde styra skulle jag alltid vara hemma och lägga dem.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0