Dag 8 – onsdag 24 februari – 357 dagar kvar

Fick åka in akut till min familjeläkare, jag har en infektion i fingret som inte ger med sig. Gjorde ingreppet utan lokalbedövning och kände mig som Rambo. Lite svårt att skriva på datorn bara, men jag lär väl mig det också.

Hade hoppats kunna skjuta med pilbågen idag, men min man var tvungen att jobba över och med ett finger som värker går det inte.

Nu har det gått tre veckor sedan jag var där sist. Känns inte alls bra, måste bygga en egen pricktavla så att jag kan öva hemma när jag vill. Ska kolla upp om det finns möjlighet till privatlektioner på helgerna, för i veckorna finns det inte utrymme för annat än familj, arbete, arbete och träning.

Vännerna får jag slinka in när öppningar i min inbokade tidsplan.

Just nu är det möte efter möte som passerar min revy. Många intressanta människor och projekt. Vårt magasin har börjat växa till den megafon som vi såg framför oss under vårt första spånmöte. Läsare ringer och tipsar om andra intressanta kvinnor och projekt. Det har aldrig hänt mig förut. Jag är lika stolt över Les Affaires som över mina barn. Har lyckats genomföra några av mina delmål. Börja nätverka, fått in två intressanta uppdrag att räkna på och har ännu inte blivit uppslukad av mitt företagande.

Log i bilen hela vägen hem.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0