Dag tio - Fredag 26 februari – 356 dagar kvar

Jobbade hemifrån och lyckades bli klar med lite bokföringsarbete. Jag måste erkänna att det är väldigt skönt och avslappnande. Inga störande telefoner eller kollegor som avbryter mina tankar.

Eftersom jag är en effektiv arbetsmyra när jag har lugn och ro måste jag överväga om jag ska jobba hemifrån oftare. Planerade måndagens viktiga möte i Stockholm, men är fortfarande osäker på hur vi ska ta oss dit. SJ eller bil, ungefär som pest eller kolera. Vädret får avgöra. Härute på landet är vi nu nästan dränkta i all snö. Man kan inte ens se ut genom fönstren längre.

Tog en promenad med Stella (min hund), åt en enkel lunch som bestod av Keso och grönsaker och vid tre tiden hämtade jag barnen på dagis. Inga sexiga affärstransaktioner än i alla fall.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0