Dag tolv - Söndag 28 februari - 354 dagar kvar

Skrev på min krönika och gjorde en avstickare till storebror i Stockholm. Han bor där med sin flickvän och idag var det födelsekalas på agendan. Min bror är min idol, framgångsrik, ärlig och alltid den som ställer upp på alla andra när han kan. Han gick ut Handelshögskolan med toppbetyg, har jobbat för herr Brummer och på Finansdepartementet samtidigt som han driver flera företag. Jag önskar att hans drivkraft och intelligens kunde smitta av sig på mig. Nej, nu låter det som om jag har dåligt självförtroende, fast det har jag inte. Jag är bara så himmelens stolt över min bror och vill själv bara så väldigt mycket. Men det är väl inget fel i det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0