Dag nio - Torsdag 25 februari – 358 dagar kvar

 

Har börjat sälja på ytterligare ett län för Les Affaires. Ingen annan än Anna på kontoret vet om det eftersom jag vill komma med en spännande överraskning om det går vägen. Går det får det bli vår hemlis. Men det känns som om jag måste öka min prestationsnivå ytterligare ett snäpp. Vässa fokus och se mina fobier i vitögat.

Responsen hittills har varit fantastisk bortsett från en enda kvinna som deklarerat att hon inte läser den här typen av magasin och att hon inte är intresserad av vår målgrupp. Inte intresserad av att nå kvinnor som driver företag när man själv driver en konferensanläggning? Tjae här finns inte så mycket att säga. Hon är fast i ett manstänk.

På eftermiddagen mötte jag en fantastiskt spännande kvinna med många år på nacken inom näringslivet. Hennes glädje och passion till livet smittade av sig på mig och vi bestämde att vi ska träffas när hon kommer tillbaka från Spanien igen.

Hann träna på Friskis och Svettis idag. Sprang i tjugo minuter och körde mage och ben. Har lovat mig själv att sluta snaska smågodis och minska ner på både pasta och bröd. Vem behöver ett överflöd av kolhydrater? Istället skall jag äta protein och grönsaker och mängder av frukt och nötter.

Får se hur det går med det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0