Dag 14 - Tisdag 2 mars - 352 dagar kvar

Gick upp halv sex, åkte till gymmet och sprang en mil.  Träffade Mats på Freema för ett projekt och mötet utmynnade i fortsatt arbete. Han är en man som är proffsig på det han gör och som inte är rädd för nya grepp på marknaden. Roligt. Åkte vidare till lunchmötet med det dåliga samvetet. Pensionsspar och företagsförsäkringar. Berit Nilborn på Länsförsäkringar Bergslagen är så otroligt duktig och kompetent. Hon fick mig att haja hela grejen så att jag inte längre kan stuva undan frågan långt bak i huvudet och stänga den dörren. Vi kom överens om att jag skall fundera på hur jag vill ha det och återkomma inom en snar framtid. Påbörjade min införsäljning och drabbades av högmod.
Längtar efter mina barn och min man, saknar min älskade lillasyster som roar sig stort där hon är, och ändå längtar hem, och hoppas på en bättre värld.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0