Dag 74 - tisdag 4 maj - 288 dagar kvar

Jag sitter på terrassen utanför mitt hus, solen ligger på och Mälaren kan liknas vid silver. Jag är lyckligt lottad som får bo i detta paradis. Tänk att få ha den lyxen att kunna arbeta hemifrån.

Tack till vem det nu är som haft sitt finger med i spelet.

Har haft ett par hektiska dagar. Jagar in annonser och säljer de sista sidorna. Under min säljresa har jag träffat skeptiker, men mest positiva människor. Speciellt män gillar vårt magasin som annonserings kanal. Jag ser verkligen fram emot nästa utgivning. Vi kommer att hålla en fest på Klockmaster och sedan gå vidare till Cirkus. Bubbel och snittar är temat för kvällen och flera spännande överraskningar. Jag gillar egentligen inte dessa tillställningar eftersom jag alltid känner mig så bortkommen, men med Les Affaires är det en helt annan grej.

Så hojta till ifall någon av er vill komma! Mycket bubbel utlovas...

Lyckades vinna ytterligare ett jobb, lyckligtvis skall det inte vara klart förrän i september.

 

På den privata sidan funderar vi på att skaffa ytterligare ett barn, allt handlar egentligen hur jag och min man orkar. Men barn är barn och man kan inte annat än vara lycklig över att man kan få egna barn. Mycket lycka blir det.

Kommer jag att kunna driva det företag jag planerar, expandera aggressivt och samtidigt föda ett till barn, ta hand om min nuvarande två, vara en närvarande och kärleksfull hustru och mor, ta han om Stella min hund, umgås med mina vänner och hålla mig i form? Tåls att fundera på.

 

I morgon ska jag ha möte med Swedish Trade om ett projekt och två timmar senare med Ceteri Captial förvaltning om ett annat och sedan med Henrik Wester VKL om ett pågående. Måste försöka springa milen på Rocklunda och en halvtimme på gymmet. Gymmet ja, har inte tränat sedan i julas. Bara löpning och skidåkning. Måste bygga lite muskler på mina förtvivlat smala armar.

Har i alla gjort en sak åt träningen, jag har anmält mig till Strömsholms Triatlon. Men det kanske jag redan har skrivit. Men lika bra att skriva det igen, pressen ökar om jag berättar det flera gånger. Det räcker inte bara med att orka, jag måste få en bra tid också.

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Vicktoria

Du klarar allt du vill Sabina. Det vet du. Kram, V

2010-05-04 @ 20:45:55
URL: http://vick2ria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0