Dag 204 – måndag 13 september - 160 dagar kvar

Förra veckan var hektisk. Allt från omslagsfotografering till intervju med FN:s högsta polisbefäl. Ann-Marie Orler är en spännande kvinna som vet vad hon vill. Jag måste erkänna att jag var väldigt nervös inför intervjun med henne.

På lördagen åkte jag upp till Stockholm tillsammans med min syster för att gå på möhippa. Min käre bror gifter sig om snart tre veckor. Den blivande bruden var tapper trots sin förkylning. Vi gjorde allt från tipspromenad till middag på Grill. Jag och min man hann med sista tåget till Västerås klockan 23.37. Jag lyckades med fadäsen att köpa en biljett till Uppsala när vi stressade stod framför biljettautomaten 23.35. Tågkonduktören var hur gullig som helst och lät mig åka med utan extra kostnad. Eloge till henne.

På söndagsmorgonen vaknade jag upp i mitt flickrum 07.00 av att barnen hoppade på min mage. Jag lät Jonas sova och gick själv upp för att äta frukost tillsammans med dem och min mamma. Innan lunch bestämde jag mig för en löptur och staplade runt fem kilometer innan jag gav upp. Gick och lade mig för att vila en timme innan vi gick till lekparken för att träffa en kompis till äldste sonen. Zombivarning på mig!

På kvällen deltog jag på ett extremt hårt gympapass som gav mig energi och ork att klara av kvällen.

Nu ser jag fram emot en vecka med möten, träning och vinprovning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0