365 dagar till framgång

Jag vaknade upp idag och kände mig stark, starkare än jag tidigare känt mig. Kanske beror det på aha-upplevelsen jag fick när jag läst Ebba Lindsös bok. Efter fem timmars sträckläsning kände jag mig som en nyladdad människa. Kan hon, kan jag.

Jag är egenföretagare i en bransch som kan liknas vid vilda western. Etik och moral är inte frågor som flitigt debatteras, istället handlar allt om överlevnad.

Jag har bestämt mig att ge företaget 365 dagar, lyckas jag inte bli framgångsrik eller öka vår omsättning med flera hundra procent lägger jag av. Tar en anställning och blir en i gänget, hur spännande det nu låter.

Varje dag ska jag  försöka beskriva motgångar och framgångar  och debattera om ämnen som engagerar mig på något sätt.

Under 365 dagar tänker jag se till att komma i toppform för att orka springa två mil utan att stupa, åka Vasaloppet nästa år (nio mil på skidor), skjuta mitt i prick med min pilbåge, lära mig illustrator och bli erkänd för det jag gör.

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0