Dag 34 - Torsdag 25 mars - 332 dagar kvar

Igår kväll fick jag uppleva L.A i riktig Hollywood stil. Efter en utsökt god risotto och vitt vin på La Brea hoppade vi in i en gul taxi för att dansa på Santa Monica boulevards innestället nummer ett , Voyeur.
Här kommer du bara in om du har turen att stå på någon av ställets gästlistor, känna en promoter eller bara vara fantastiskt snygg. Snacka om kändistätt!
Le Voyeur har allt, det mystiska, provocerande, vackra folket, snygg inredning och en DJ:ande kvinna.
Vi dansade fram till 02.00 och drog sedan vidare hem i natten.

Några bilder på mig, min syster, mor och käre Sebastian i L.A


Jag och Emma på Joan´s on third dag 1.

Jag och kändiskonstnären Mattia Biagi





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0